Bardzo poważna awaria w jednym z największych banków działających na polskim rynku. Tym razem nie mamy do czynienia z planowanymi wcześniej pracami technicznymi. Co więcej, nawet sam bank nie do końca wie, co się dzieje.
Tak poważne sytuacje to rzadkość. W zdecydowanej większości przypadków, gdy mamy do czynienia z utrudnionym dostępem do bankowości elektronicznej lub kart płatniczych, wynika to z prowadzonych przez podmioty finansowe prac technicznych.
Jednak nie tym razem. Ogrom frustracji klientów, a także bezradność przedstawicieli mBanku możemy zaobserwować na oficjalnych kanałach społecznościowych banku.
Duża awaria w mBanku – 7 czerwca 2024 [7.06.2024] – co się dzieje?
Klienci mBanku mają ostatnio problemy z autoryzacją przelewów przez aplikację mobilną. Bank informuje w mediach społecznościowych, że stara się jak najszybciej przywrócić normalne funkcjonowanie i przeprasza za wszelkie niedogodności.
W najnowszym wpisie mBanku czytamy: „Obecnie możecie mieć trudności z autoryzacją transakcji w aplikacji mobilnej. Staramy się, żeby wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Przepraszamy za utrudnienia”. Problemy te są poważne dla klientów, ponieważ wielu z nich nie może wykonywać przelewów, które wymagają potwierdzenia w aplikacji mobilnej, a z tym są teraz trudności.
W komentarzach klienci wyrażają swoje frustracje i apelują do banku o automatyczną zmianę metody autoryzacji na SMS-ową, ponieważ samodzielna zmiana tego ustawienia również wymaga potwierdzenia w aplikacji.
Nie wiadomo jeszcze, jak długo potrwa usuwanie awarii.